hari ni BD aku cakap aku jalan laju sbb nak jumpa pakwe aku..BD aku tu gile ke apa..aku x de pakwe n x de sape pun yg suka kat aku...aku sedar aku x layak untuk kau n aku tahu di mata kau aku x sempurna kan??aku x secantik GF BD..aku sedar diri aku sape sbb aku sedarlah aku tahu kau x cintakan aku kan...tapi x pe aku gembira sbb dapat muka kau dri jauh walaupun hanya sekejap...biarlah BD aku dlm bayangan aku n mimpi aku je...asalkan aku happy..
mana ada saje luahkan rasa isi hati...kalau d'simpan lama2 sakit yang aku tanggung akan bertambah...mesti kena luahkan klau x,x puas lah hati kita ni..hehehe...
Disebabkan tak sk0la hari niey , aku jadi BOSAN ! Please, ad orang nak jadi penghibur setia saya ?? Kalau ad , saya akan memberi upah .. hahahaa (mcm bnyk duet plak) .. Whatever, yang penting aku tak nak jadi BOSAN mcm niey ..
Tips-2 Menghilangkan BOSAN ! :-
- Nyanyi kuat2 hgge menjadi gile .. - Korek Hidung Dan Nikmati - Kentut dalam air - Makan cili hgge keluar air mata - Mengeluarkan sisa toksik dgn gembira - Kutip sampah tepi jalan ( buat amalan baek) - Pukul Orang gemuk hgge menjadi kurus .. - Letak iron atas muke - Potong rumput - Dan Laen2
Jangan ikut benda bod0h nie ! (hanya suke2 sahaja) Saya Sedang BOSAN !!!
hari ni BD aku cakap aku jalan laju sbb nak jumpa pakwe aku..BD aku tu gile ke apa..aku x de pakwe n x de sape pun yg suka kat aku...aku sedar aku x layak untuk kau n aku tahu di mata kau aku x sempurna kan??aku x secantik GF BD..aku sedar diri aku sape sbb aku sedarlah aku tahu kau x cintakan aku kan...tapi x pe aku gembira sbb dapat muka kau dri jauh walaupun hanya sekejap...biarlah BD aku dlm bayangan aku n mimpi aku je...asalkan aku happy..
BalasPadampergh , syaz jiwang . ececeyh . :3
BalasPadammana ada saje luahkan rasa isi hati...kalau d'simpan lama2 sakit yang aku tanggung akan bertambah...mesti kena luahkan klau x,x puas lah hati kita ni..hehehe...
Padameheheehe . oke2 . aku fhm btw , aku dh follow kau , jgn lupe follow aku blek . ekekeke . and lgy 1 , blog kau cntek . :')
Padamouh terima kasih nanti aku follow kau ye...sorry dah lama x bukak blog baru hary ni berkesempatan nak bukak... :D
PadamHye !
BalasPadamDisebabkan tak sk0la hari niey , aku jadi BOSAN ! Please, ad orang nak jadi penghibur setia saya ?? Kalau ad , saya akan memberi upah .. hahahaa (mcm bnyk duet plak) .. Whatever, yang penting aku tak nak jadi BOSAN mcm niey ..
Tips-2 Menghilangkan BOSAN ! :-
- Nyanyi kuat2 hgge menjadi gile ..
- Korek Hidung Dan Nikmati
- Kentut dalam air
- Makan cili hgge keluar air mata
- Mengeluarkan sisa toksik dgn gembira
- Kutip sampah tepi jalan ( buat amalan baek)
- Pukul Orang gemuk hgge menjadi kurus ..
- Letak iron atas muke
- Potong rumput
- Dan Laen2
Jangan ikut benda bod0h nie ! (hanya suke2 sahaja)
Saya Sedang BOSAN !!!