Aku dah penat layan perasaan aku sekarang ni...semua nya kerana BD..selama ni aku sayang kan kau,tapi apakan daya aku kau x nampak perasaan aku yang begitu mendalam terhadap kau...aku takut nak meluahkan perasaan aku kat kau sebab aku tahu kau mencintai orang lain...aku tahu aku x secantik girlfriend kau n x sekaya dia...mungkin bagi kau aku x sempurna di depan mata kau..setiap hari aku selalu melihat kau dri jauh..kau gembira sudah cukup untuk aku merasakannya,kau sedih aku pun sedih,aku suka tengok kau senyum sbb kau x pernah senyum mungkin kau seorang yg pendiam...aku sedar diri aku sape.. sebab aku sedarlah aku x layak untuk kau kerana kau handsome n aku pulak x cantik manalah padan dengan kau lainlah kau GF kau tu semua ada...
AKU REDHA DGN KETENTUAN ALLAH,MUNGKIN JODOH KU BUKAN UNTUKNYA,
AKU PERCAYA ALLAH TELAH SEDIAKAN JODOH YG TEPAT UNTUKKU SBB ALLAH ITU MAHA ADIL DAN MAHA MENGETAHUI ATAS SEMUA BENDA DI DUNIA INI...
hati aku x pernah pupus untuk terus mencintai kau...semestinya ada n selalu ada untuk mu x pernah berubah hatiku ini untukmu kecuali ada sinar di hatiku untuk berubah ke orang lain....
<3
Amboi, jiwang nye akak aku niey ..
BalasPadamhaha...akhirnya rasa seksa sudah ku luahkan juga lega rasanya...mcm berak pulak kan guna perkataan lega...hahaha'
BalasPadamhaha ..berak pon ko nak sebut kat blOg ka ? hihihi :0
BalasPadamhaha saje je...x leh ka..ayoyo ini macam karavale punya orang...heheh
BalasPadam